Dodawanie i edycja przyjęcia zewnętrznego

Aby dodać przyjęcie zewnętrzne do programu Weaver WMS należy:

1.W „menu głównym” wybrać opcję „Przyjęcia zewnętrzne”

2. Za pomocą przycisku „dodaj przyjęcie zewnętrzne” otworzyć okno umożliwiające wprowadzanie danych

3.”Numer dokumentu” zostanie wygenerowany automatycznie

4.Dostawcę wybrać spośród zdefiniowanej wcześniej listy dostawców, aby ją zobaczyć kliknąć na strzałkę znajdującą się przy zakładce „dostawca”, lub wprowadzić nowego klikając na symbol plusa

5. „Planowaną datę realizacji” określić przy użyciu kalendarza, który rozwijany jest przy pomocy strzałki znajdującej się obok tej opcji

6.Przyjmowane materiały wprowadzić przy użyciu opcji „dodaj pozycję”

7. Przyjmowany towar  wprowadzić przy pomocy wcześniej zdefiniowanych, które należy przywołać strzałką znajdującą się w wierszu danego materiału, lub wprowadzić nowy klikając na symbol plusa

8.Planowaną ilość wprowadzić ręcznie w kolumnie „planowana ilość”

9. Po kliknięciu na przycisk „ok” pokaże się kolejne okno w którym należy zdefiniować w jakie położenie na magazynie ma trafić towar. Aby określić położenie poszczególnych towarów na górze okna należy zaznaczyć o który materiał chodzi, przy użyciu listy, która otwiera się po kliknięciu na strzałkę obok wiersza „materiały”

10. Wybraną pozycję dodać

11. Dodawanie i edycję przyjęcia zewnętrznego zakończyć przyciskiem „zapisz”

Używanie programu na kilku stanowiskach jednocześnie

Możliwe jest używanie programu Weaver WMS na kilku stanowiskach jednocześnie. Aby skonfigurować program należy:

1. W zakładce „Ustawienia” wybrać opcję „Baza danych”.

Weaver WMS – Ustawienie bazy danych

2. Za pomocą przycisku wykonać kopię zapasową bazy danych.

3. Uzyskany w ten sposób plik skopiować na udział sieciowy lub udostępnić innym komputerom w sieci lokalny plik.

4. Na wszystkich komputerach które mają mieć dostęp do wspólnej bazy danych ustawić za pomocą przycisku „Baza danych” w zakładce ustawienia ścieżkę do bazy danych.