Program Weaver WMS umożliwia przeprowadzenie inwentaryzacji stanów magazynowych, aby to wykonać należy:
1.Wybrać z menu głównego w kategorii „dokumenty wewnętrzne” opcję „inwentaryzacja”, oraz w menu głównym wybrać opcję ” kreator otwierania inwentaryzacji”
2.Wprowadzić nazwę inwentaryzacji
3.Wybrać z listy magazyny w których ma zostać przeprowadzona inwentaryzacja
4.Wybrać miejsca magazynowe w których ma zostać przeprowadzona inwentaryzacja
5.Wybrać asortyment do inwentaryzacji
6.Pokaże się okno „podsumowanie kryteriów wyszukiwania”
7.Po kliknięciu opcji „dalej” rozpocznie się przeszukiwanie wyznaczonych miejsc w celu inwentaryzacji wcześniej zdefiniowanego asortymentu
8.Po przeszukaniu magazynów należy kliknąć opcję „zakończ”
9.Pokażą się wiersze które spełniły kryteria inwentaryzacji, z informacją, że status inwentaryzacji jest „otwarty”
10.Aby zaksięgować inwentaryzację należy w menu głównym kliknąć opcję „księgowanie inwentaryzacji”
11.Pojawi się okno „podsumowanie inwentaryzacji”
12. Po kliknięciu opcji „dalej” inwentaryzacja zostanie zaksięgowana