Integracja systemu Shoper pozwala na pobieranie materiałów i zamówień oraz na wysłanie stanów magazynowych, oraz statusów zamówień.
Konfiguracja w Sklepie
Żeby WMS miał dostęp, trzeba dodać użytkownika do grupy, w której jest przypisany typ dostępu webapi.
Konfiguracja w Weaver WMS
W systemie Weaver WMS należy przejść do zakładki Ustawienia oraz z listy ustawień E-commerce wybrać pozycję Shoper.
W pierwszej zakładce ustawień należy wpisać nazwę użytkownika i hasło, który jest przypisany do grupy z trybem dostępu webapi. Oraz poprawić adresy URL, aby były zgodne z adresem sklepu.
Uruchomienie integracji
W celu uruchomienia poszczególnych funkcji należy otworzyć zakładkę
„Shoper” w „Zadania cykliczne” i dodać stworzoną konfigurację.
Pobrane zamówienia trafiają do zakładki „Zamówienia od odbiorców” [ZO].
Z dokumentu ZO wystawiamy dokument wydania zewnętrznego [WZ]. Po jego realizacji do Shoper wysyłany jest status zamówienia oraz zmiana stanów magazynowych.
Z dokumentu WZ możemy bardzo szybko wystawić fakturę oraz wysyłkę kurierską.